Effe lekker naar de zon....... - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Kees en Yvonne - WaarBenJij.nu Effe lekker naar de zon....... - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Kees en Yvonne - WaarBenJij.nu

Effe lekker naar de zon.......

Door: Kees en Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Kees en Yvonne

01 Februari 2010 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Hallo allemaal,

We vertrekken morgen voor 2 weken naar het zonnetje. Effe geen sneeuw ruimen en in plaats van een bontmuts dragen we een badmuts.......
Iedereen veel leut gewenst met Carnaval.

• 01 Februari 2010 - 21:17

Marco:

Een goede reis toegewenst en niet te bruin graag........

• 02 Februari 2010 - 15:33

Yvette:

goed aangekomen?
    niet in gewicht maar in het hotel?

• 03 Februari 2010 - 13:59

Monique:

Nou Ma, geen commentaar meer in het vervolg he. Nu moeten wij eigenlijk heel boos zijn op jullie zijn. We hebben bijna de politie ingeschakeld. Moeten wij eens proberen om niets te laten horen als we aangekomen zijn. Wij maar sms'en maar nee hoor geen antwoord. Ja de volgende dag als ze al lekker geslapen hebben en al lekker in de zon liggen. Schande hoor (hahahaha)
    Heel veel plezier, word niet te bruin anders moet je straks een inburgeringscursus doen. Grt Monique en de rest.

• 03 Februari 2010 - 15:17

Yvette Vreugde:

Inderdaad zus, het is een schande.
    Moeten wij eens doen.....
    dan stond de ambassade en heel het eiland op stelten en nederland er bij en een hele hoge telefoonrekening van het bellen.
    Gelukkig leven jullie nog, veel plezier, geniet van de zon,gelukkig wij hebben vandaag eindelijk een redelijke dag met zon.

• 03 Februari 2010 - 22:32

Oma:

hallo allemaal van daag heerlijk in de zon gezeten maar gistere hele lange vlucht amsterdab new york hoston halifax orlando naar cuba tussenstop van een uur toen nog anderhalf uur naar peurto plata om 4uur op het vlieg veld 5uur in hotel 7uur naar bed dus dat was het dagje wel en nog een uur vertraging in amsterdam nu veel liefs voor allemaal opa en oma

• 03 Februari 2010 - 22:38

Oma :

hallo kinderen jullie hebben helemaal gelijk maar ik had jullie toch niet met het berichtje in de nacht wakker willen maken veel liefsmaar jullei kunnenal tyd bij de politie in zundert kunnen invromeren daar zijn we toch goed bekend nu gaan we baderen tot horens

• 06 Februari 2010 - 01:42

Oma:

ola we gaan maandag de zee op om naar walvissen te kijken van morgen erg geregend om11uur weer bloed heet ook van daag de kleertjes AF GEGEVEN AAN DE REISLIEDER EN WAS ER ERG BLIJ MEE HADDEN EEN ACTIE IN ZAMELEN VOOR HAITI MET MEDERE ORGANISATIES NU VERDER ALLES GOED HIER ERG GEZELLIGE MENSEN OTMOET MORGEN NACHT MET ZYN ALLE NAAR DE DISCO DUS LACHEN NU VEEL LIEFSVAN PA EN MA DIKKE KNUFFEL VOOR DE KINDRES

• 06 Februari 2010 - 16:43

Danielle:

hallo alles goed daar hier in iedergeval wel.
    zijn jullie al bruin hahh niet te bruin hoor. en heeft opa al veel biertjes gedronken nee toch zeker papa wel hahah. papa is aan de badkamer begonnen hij heeft tegeltjes eruit gehaalt enz. met frits is ook alles goed mama zit nu lekker met hem te kroelen ik heb van mama gehoort dat jullie niet zo goed hotel hadden maar een gezellig clubje maakt toch wel heel veel goed doe de groetjes maar aan opa en maak er nog maar een gezellige avond van doen wij ook. en om niet te vergeten heel veel plezier met de walvissen kijken had voor mama nog een boodschapje gedaan wij gaan vanavond lekker frietjes eten nou nog veeel suc 6 groetjes danielle doeiiii en een hele dikke knuffel van frits hahah doeiiiiii.

• 06 Februari 2010 - 16:52

Jan En Monique:

Ik moet gewoon elke dag even op de site kijken of je een reactie hebt geplaatst. Ik krijg alleen een melding als jij inlogt en dan een niew bericht maakt, maar dat maakt niet uit ik moet gewoon elke keer even kijken. Jan is vandaag in de badkamer bezig geweest, er waren 2 tegels gebroken van de vloer in de douche,dez heeft hij nu voor een gedeelte uitgehakt.De tegels lopen door onder de douchdeur en als we de deur eruit moeten halen nou dat komt niet goed dus nu heeft hij ze voor een gedeelte afgeslepen en eruit gehakt. Morgen gaat hij dan de nieuwe tegels plaatsen.Daniëlle en ik zijn naar de open dag geweest van Mencia Zundert. Daniëlle heeft haar keus al gemaakt, ze wil graag in Zundert naar school. Onze zomervakantie is ook weer geboekt, dus wij hebben het nog tegoed.Geniet maar lekker, hier is alles goed. Ik hoop dat je de walvissen goed kunt zien, pa je weet dat je met je fototoestel ook kunt filmen he. Groetjes Jan en Monique

• 06 Februari 2010 - 21:00

hallo,
    ik kan hier bijna niet zien of het dag is of nacht aangezien het de hele dag mistig is geweest.Verder gaat alles zijn gangetje.
    Sjoerd heeft vandaag weer gevoetbald en lobke geturnd.
    Met sammy is ook alles goed en is blij als we langs komen om het eten dan miauwt ie en loopt gelijk naar de keuken.
    DE schildpadden gaan ook goed ze zwemmen en dansen door het water.De krant is nu ook wel leuk om te lezen.
    Vergeet niet om de kap van het fototoestel af te halen anders zijn de foto's zo donker("he,yvon ik zie niks").
    Ik hoop dat het een leuke tocht wordt en dat je de walvissen krijgt te zien, maar ma kijk naar je man naast je misschien lijkt ie er op.

• 10 Februari 2010 - 07:15

Yvette Vreugde:

Vandaag Woensdag sneeuwt het weer eens.Hat i ook erg koud met die oosten wind. Geniet van de zon want hier is het nog steeds echt winter.
    verder alles goed gr yvette

• 11 Februari 2010 - 13:58

Kees En Yvonne :

ola heir heel warm dewalvissen was niet erg spectulair maar heerlijk op zeegevaren erge lange dag internet lukt niet makkelijk dus duurt het wel eens wat langerkomen jullie ons op de ski s hale of met de auto veel groetjes van ons en jan hak ze he prettige carnaval

• 17 Februari 2010 - 06:45

Monique:

Hallo, het zit er weer op. Welkom terug in de besneeuwde wereld. Groetjes